Wednesday, September 12, 2012

Experience Asia – Exciting prizes with Hilton and CNNGo

Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera.

Ada satu request dari cousin aku untuk tolong dia dalam contest dia. Sepupu aku nie suka travel, so contest nie pun memang untuk melancong jugak laa..huhu. Nama contest dia adalah seperti yang tertera pada tajuk iaitu "Experience Asia – Exciting prizes with Hilton and CNNGo".

Aku rasa contest nie international jugak sebab bukan orang Malaysia je yang hantar video untuk menang hadiah nie. Jadi, cousin aku nie adalah salah seorang warga Malaysia yang masuk dalam contest nie. Kalau nak menang, macam biasa trend sekarang adalah untuk dapatkan like paling banyak dan banyak juga yang share di twitter. Kalau sampai jadi trending lagi bagus...huhu.

Korang boleh jugak vote video nie kat You Tube.

Cara untuk korang vote sangat mudah.

1. Masuk ke website contest tersebut di 

2. Korang cari video yang cousin aku dah buat
Tajuk videonya Love for Travel - A Story
3. Klik pada video yang korang dah jumpa, sila tonton, like dan share kat twitter korang. Kalau rajin, nak promote link video kat facebook lagi bagus dan sangat-sangat dihargai.
4. Kalau nak terus ke link dengan video tersebut boleh klik sini.

Untuk pengetahuan korang jugak, cousin aku pun blogger jugak. Cuma blog dia tak adalah macam blog aku nih. Blog dia lebih kepada info tentang pelancongan dan sebagainya. Dah boleh jadi pegawai sektor pelancongan dah nie..huhu. Nama blog cousin aku nih Reality Check: The Air We Breathe

Jadi, undi korang sangat-sangat dihargai dan jom kita menangkan orang Malaysia...Selamanya Harimau Malaya...aummmm (walaupun baru kalah dengan Vietnam).




www.tips-fb.com

2 comments :

Everything's Everythings said...

Oh nak vote kena pakai fb ke?
aku tak guna fb tapi boleh tlg rate video tu ^^
gd luck to her ;D

Unknown said...

thanks..:)